persian gulf

شاید این جمعه بیاید شاید ...

persian gulf

شاید این جمعه بیاید شاید ...

یک تصویر جالب از آیت الله بهجت

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۵ ب.ظ


  • یک ایرانی وطن دوست

نظرات  (۳)

سلام
زیبا بود
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلام
ممنون . سعی خواهم کرد .
سعی میکنید که از وبلاگم دیدن کنید؟
:O
مراقب باشید زیاد سعی نکنید! خسته میشین :/
پاسخ:
سلام دوست عزیز
چقدر عصبانی هستید ! انسان ها در دو دسته هستند یک کسانی که فقط حرف می زنند و کسانی که در قبال حرفی که می زنند به آن نیز عمل می کنند
من سعی کردم در زندگیم جزو انسانهای دسته دوم باشم .
پس یا قول نمی دهم و اگر قول دادم به آن وعده می کنم
پس گفتم سعی می کنم که قولی نداده باشم که نتوانم به آن عمل کنم . در پناه حق باشید
بعله!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی